Další čísla
http://blog.ceskafilharmonie.cz/wp-content/uploads/2016/09/Magazin-Ceske-filharmonie-04-2016.jpg
Vizuální styl České filharmonie od Studia Najbrt
Vizuální styl České filharmonie od Studia Najbrt
M 4/16

Studio Najbrt: Chceme, aby tiskoviny České filharmonie byly přehledné a komfortní

Začalo to jubilejní 120. sezonou. Česká filharmonie tehdy dopřála svým tiskovinám změnu: ulice zaplnily billboardy s výraznou, leč nevtíravou ornamentikou, do programových katalogů se tiše vkradla důstojná jednoduchost. Autorem nového vizuálního stylu je české grafické Studio Najbrt, jehož tým se zavázal udržet ho na pět let, včetně částečné každoroční obměny.
číst
Zemlinského kvarteto
Zemlinského kvarteto
M 4/16

Komorní, intimní, exkluzivní. Ve 122. sezoně ČSKH si můžete postavit unikátní řadu koncertů

Česká filharmonie není jen orchestr. Mnozí návštěvníci Rudolfina to vědí, ale někteří ke své škodě příliš nevnímají další třicítku koncertů, které mohou pod stejnou hlavičkou navštívit. Z pohledu koncertního pořadatelství patří totiž už několik desítek let pod filharmonická křídla Český spolek pro komorní hudbu.
číst
Orchestrální akademie České filharmonie – Foto: Petra Hajská
Orchestrální akademie České filharmonie – Foto: Petra Hajská
M 4/16

Orchestrální akademie České filharmonie — Seznamte se prosím

Orchestrální akademie České filharmonie mi dala spoustu krásných zážitků a velké množství zkušeností, jak hudebních, tak lidských. Díky filharmonii jsem se mohl podívat do zemí, o kterých člověk jen sní, jako byla Amerika, Japonsko, Čína a další. (...) Byl to vždy krásný pocit, slyšet kolem sebe takové hráče, kteří svůj nástroj dokonale ovládají a i ta nejtěžší místa hrají s nadhledem a velkou muzikalitou. Jiří Soukup, trubka
číst
Jiří Bělohlávek, šefdirigent České filharmonie
Jiří Bělohlávek, šefdirigent České filharmonie
M 4/16

S Jiřím Bělohlávkem o 121. sezoně České filharmonie

Jaký mimořádný dramaturgický počin přinese nadcházející sezona? Na která díla se u svých koncertů nejvíce těší sám Jiří Bělohlávek? Anebo o tom, proč je důležité vracet se ke klasicismu, v případě orchestru ČF k Josephu Haydnovi.
číst