Na konci listopadu 2016 se Česká filharmonie představila pod vedením šéfdirigenta Jiřího Bělohlávka v pěti koncertních sálech různých koutů Německa. Na zájezdu orchestr doprovázela světoznámá pianistka gruzínského původu Katia Buniatišvili.
Turné orchestr zahájil v Kolíně nad Rýnem, posléze se přesunul do bavorského Mnichova, odkud putoval opět na sever, konkrétně do historického sálu Laeiszhalle v Hamburku. V závěru se pak filharmonici představili ještě v Düsseldorfu a Hannoveru. V programech koncertů dominovala hudba českých autorů, německé publikum slyšelo mimo jiné Janáčkovu baladu Šumařovo dítě, předehru Othello Antonína Dvořáka nebo jeho Symfonii č. 6 D dur a Symfonii č. 7 d moll.
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
Německý týden České filharmonie |
S Katiou Buniatišvili
Na celém zájezdu orchestr doprovázela světoznámá pianistka gruzínského původu Katia Buniatišvili, která se stejně jako na listopadových koncertech v Praze ujala sólového partu v Klavírním koncertu a moll Roberta Schumanna. Výjimkou byl koncert v Hamburku, kde sólistka společně s filharmoniky a Jiřím Bělohlávkem předvedla svou interpretaci Rachmaninovy Rapsodie na Paganiniho téma.
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Katia Buniatišvili |
Sdílet článek
Nejlepší odměna pro autory?
Když vás článek zaujme tak, že ho zkrátka musíte sdílet.